پلاک های متحرک را می توان در بسیاری از موقعیت های ارتودنسی برای کمک به ایجاد قوس یا صاف کردن دندان ها استفاده کرد. هر پلاک معمولا برای یک کاربرد ارتودنسی خاص طراحی می شود. اگر دندان های بالایی به سمت جلو بیرون زدند و بین آنها فاصله وجود داشت می توان از یک پلاک برای بستن فضاها و کشیدن دندان های بالایی به سمت عقب استفاده کرد. اگر قوس بالایی باریک باشد و دندان‌های بالایی با دندان‌های پایین بایت متقاطع باشند، می‌توان از پلاک برای گسترش قوس بالایی استفاده کرد. اگر دندان شیری زود از دست رفته باشد و دندان‌های عقب بیرون آمده باشد و باعث از دست رفتن فضا شود، می‌توان از یک پلاک برای طولانی‌تر کردن قوس و بازیابی فضا استفاده کرد. همچنین می توان از پلیت ها به عنوان نگهدارنده فضا برای جلوگیری از اتلاف فضا در زمانی که دندان شیری زود از دست می رود یا به دلایل دیگر دندانی نیاز به برداشتن آن دارد، استفاده کرد.

برای ساختن پلاک از قوس دندانی برداشت می شود. طرحی برای دستیابی به نتیجه مطلوب ارتودنسی ایجاد می شود و قالب و نسخه به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می شود. یک تکنیک در آزمایشگاه، گچ را درون قالب می‌ریزد و یک مدل کار را تشکیل می‌دهد. سپس گیره ها و فنرهای تجویز شده را خم می کنند و قبل از ایجاد پایه اکریلیک، هر پیچی را اضافه می کنند. هنگامی که پلاک صیقلی شد، به دندانپزشک برگردانده می شود و در قرار بعدی آماده می شود.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.