ترمیم دندان های آسیب دیده یا جایگزینی دندان های از دست رفته با استفاده از روکش های فول سرامیک، رضایت کامل را به بیماران می دهد زیرا زیبایی، زیست سازگاری، دوام و طول عمر بالایی دارند.

ترمیم دندان های بالا با روکش های تمام سرامیکی

در صورت تخریب گسترده دندان، برای تقویت آن و نگه داشتن آن در دهان، روکش دندان قرار می گیرد. هنگامی که یک یا چند دندان بین دندان‌های قوی موجود از دست رفته است، کاری که نمی‌خواهیم انجام دهیم این است که آنها را با ایمپلنت جایگزین کنیم، در عوض، یک بریج دندانی قرار می‌دهیم. هر تاج یا پل دندانی از یک اسکلت و یک پوشش تزئینی روی این اسکلت تشکیل شده است. در گذشته اسکلت از فلز ساخته می شد. ما اکنون این گزینه را داریم که فلز را با مواد فول سرامیک مانند زیرکونیوم یا لیتیوم (e-max) جایگزین کنیم.

روکش فول سرامیکی مفید هستند زیرا به دلیل عدم وجود اسکلت فلزی، زیست سازگاری و عملکرد زیبایی دارند. بنابراین، مشکلات زیبایی ایجاد شده توسط روکش های دندانی نوع قدیمی دیگر وجود ندارد. علاوه بر این، روکش های فول سرامیک و بریج های دندانی بسیار سخت هستند که به آنها دوام عالی می دهد. علاوه بر این، نتیجه زیبایی فوق‌العاده است، تا جایی که تشخیص آنها از یک دندان طبیعی تقریبا غیرممکن است.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.