برای مبارزه با این مشکلات رایج مرتبط با دندان مصنوعی سنتی، دندانپزشک شما ممکن است گذاشتن پروتزهای ثابت دندان را توصیه کند. پروتزهای ثابت دندان از نظر ترکیب مشابه با پروتزهای سنتی هستند، با این حال یک استثنا مهم دارند. در حالی که پروتزهای سنتی متکی به مکش و شکل استخوان فک هستند تا در جای خود باقی بمانند، پروتزهای ثابت با استفاده از حدود 4 تا 6 ایمپلنت دندان در جای خود محکم می شوند.

ایمپلنت های دندانی در استخوان فک قرار می گیرند، جایی که با استخوان اطراف ترکیب می شوند. هنگامی که ایمپلنت های دندانی در جای خود قرار گرفتند، یک لنگر ایده آل برای پشتیبانی از پروتز هستند. نه تنها این، بلکه از آنجایی که ایمپلنت های دندانی با استخوان فک ترکیب می شوند، باعث تحریک استخوان لازم برای حفظ توده استخوان می شوند. به عبارت ساده، این بدان معنی است که استخوان فک به مرور زمان خراب نمی شود.

برخلاف پروتزهای سنتی، پروتزهای ثابت دندان از جای خود نمی لغزند. این به افرادی که دارای دندان مصنوعی ثابت هستند اجازه می دهد تا توانایی خوردن و صحبت کردن را به درستی حفظ کنند. علاوه بر این، از آنجایی که ایمپلنت ها باعث تحریک استخوان می شوند که استخوان فک را حفظ می کند، به این معنی است که پروتزها تناسب مناسب خود را حفظ می کنند. این، همراه با این واقعیت که پروتزها توسط ایمپلنت ها پشتیبانی می شوند و نه لثه، به این معنی است که تحریک یا مالش لثه کم و یا بدون آن وجود خواهد داشت.

اگرچه پروتزهای ثابت دندان به گونه ای طراحی شده اند که هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن در جای خود محکم بمانند، اما به گونه ای طراحی شده اند که در شب از دهان خارج شوند تا از آسیب جلوگیری شود. به همین دلیل، پروتزهای ثابت دارای اتصالاتی هستند که به آنها اجازه می دهد هم در جای خود ثابت شوند و هم خارج شوند. دو نوع ضمیمه مختلف وجود دارد که می‌توان روی پروتزهای ثابت دندان استفاده کرد.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.