اگر دندان از دست داده اید، دندانپزشک ممکن است ایمپلنت دندان را پیشنهاد دهد. قطعات فلزی تیتانیوم به استخوان فک وارد می شود. پس از جوش خوردن استخوان و ایمپلنت، ترمیم تاج برای پایان دادن به عمل انجام خواهد شد. ایمپلنت ها تقریباً شبیه به دندان های طبیعی شما خواهند بود. ایمپلنت‌ها برای دندان‌های عقب عالی عمل می‌کنند، زیرا ریشه فلزی آن قابل مشاهده نخواهد بود. با این حال، ایمپلنت های دندانی ممکن است برای دندان های جلویی شما ایده آل نباشند. برای دندان های قابل رویت، اگر با دندان های تراشیده، لکه دار، نامرتب یا فرسوده سروکار دارید، بهتر است از روکش ها استفاده کنید.

ایمپلنت: روند کامل بسته به برنامه درمانی شما متفاوت است. ممکن است تا 10 ماه طول بکشد. از آنجایی که استخوان فک باید قبل از نهایی شدن عمل با ایمپلنت ترکیب شود، زمان بسته به فرد و موقعیت متفاوت خواهد بود.

ایمپلنت ها: با بازدیدهای معمول دندانپزشکی می توانند تا آخر عمر باقی بمانند. ماده تیتانیوم با استخوان فک شما ترکیب می شود و فلز در برابر پوسیدگی و مشکلات لثه مقاومت می کند.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.