مزایای لمینت EMAX ماندگاری بالا و ظاهر طبیعی

ونیرها به لایه های نازکی از مواد همرنگ دندان گفته می شوند که به سطح جلویی دندان های دچار تغییر رنگ یا آسیب دیده چسبانده شده اند تا مشکل را برطرف کنند. لمینت دندان Emax یکی از رایج ترین انواع روکش هایی است که برای بیماران توصیه می شود. آنها ظاهر زیبایی باورنکردنی را ارائه می دهند که به دندان های شما درخشندگی و شفافیت طبیعی یک لبخند سالم می بخشد.

لمینت دندان Emax  از سرامیک لیتیوم دی سیلیکات شیشه‌ای ساخته شده‌اند که به دلیل زیبایی و استحکام فوق‌العاده‌اش حتی در صورت برش در برش‌های بسیار نازک شناخته می‌شود. خاصیت شفافیت، مات شدن و انتشار نور شیشه سرامیک به طرز ماهرانه ای تنظیم شده است تا ساختار دندان طبیعی شما را تکرار کند.

بزرگسالانی که دندان‌های کج یا نامرتب دارند و همچنین افرادی که دندان‌های تراشیده ،دندان های فاصله دار یا دندان‌های لکه‌دار دارند، می‌توانند از لمینت دندان Emax برای بهبود لبخند خود استفاده کنند.

در اولین ویزیت شما، دندانپزشک، ساختار دندان و ویژگی های صورت شما را ارزیابی می کند تا تعیین کند که آیا روکش ها برای شما مناسب هستند یا خیر. سپس دندانپزشک لمینت دندان Emax سفارشی را برای دندان‌های شما طراحی می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که «لبخند جدید خود را امتحان کنید» و ببینید پس از نصب روکش‌ها، نتیجه چگونه خواهد بود.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.