روکش‌های تمام سرامیکی در مقایسه با روکش‌های PFM متال سرامیک ظاهر طبیعی‌تری دارند. چارچوب فلزی داخلی روکش های PFM مستلزم آن است که از یک لایه چینی بسیار مات و سفید برای پنهان کردن فلز در زیر استفاده شود. متأسفانه، پرسلن مات ویژگی های شفاف لازم برای ایجاد یک دندان ترمیم شده با ظاهر طبیعی را ندارد. علاوه بر این، قسمت فلزی مایل به خاکستری تاج PFM می تواند در خط لثه ظاهر شود و با گذشت زمان مشخص تر می شود. تاج های ساخته شده از e.max و زیرکونیا کاملاً سفید هستند و درجات مختلفی از شفافیت را ارائه می دهند (بر اساس استحکام و چگالی مواد خاص). روکش های تمام سرامیکی را می توان به گونه ای سفارشی کرد که با دندان های اطراف شما ترکیب شود، که آنها را به گزینه ای ایده آل برای ترمیم دندان ها تبدیل می کند.

ضد آلرژی – برای بیماران مبتلا به آلرژی به فلز، روکش های ضد حساسیت و تمام سرامیکی نسبت به روکش های PFM به شدت توصیه می شود. روکش های PFM می توانند باعث تحریک و ملتهب خط لثه شوند. با گذشت زمان باعث آسیب به لثه می شود.

استحکام و دوام – جدیدترین و با استحکام بالا تغییرات e.max و زیرکونیا می تواند استحکام و دوام لازم را برای دندان های آسیاب پشتی ارائه دهد. این نوع روکش های تمام سرامیکی تقریباً به اندازه روکش های PFM یا قوی تر هستند. با گذشت زمان، معمولاً لایه چینی روکش های PFM تراشه یا شکسته می شود.

ساییدگی کمتر دندان های طبیعی – مینای دندان طبیعی که به طور منظم با روکش های PFM در تماس است یا روی آن ها ساییده می شود – در حین جویدن، فشردن یا ساییدن – می تواند سایش را تا حد زیادی حفظ کند. این نوع سایش می تواند روی بایت تأثیر بگذارد و دندان های طبیعی را مستعد پوسیدگی و حساسیت کند. سطح صاف تر روکش های تمام سرامیکی از بروز این نوع سایش رایج جلوگیری می کند.

طول عمر – در حالی که روکش های تمام سرامیکی و PFM ممکن است با مراقبت مناسب تا 15 سال یا بیشتر دوام بیاورند، زیبایی روکش های PFM در حدود 10 سال کاهش می یابد. زیبایی روکش های تمام سرامیکی باید تا زمانی که تاج باقی می ماند ثابت بماند.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.