دندان مصنوعی پارسیل چیست؟

پروتزهای جزئی که به آن پارسیل نیز می گویند، دندان های جایگزین مصنوعی هستند که چند دندان از دست رفته را در دهان بیمار بازیابی می کنند. بافت های اطراف در حفره دهان از دندان مصنوعی پشتیبانی می کنند.

پارسیل ها جایگزین چند دندان از دست رفته در فک بالا یا پایین می شوند. پروتزهای کامل جایگزین کل دندان ها می شوند.

چه زمانی به دندان مصنوعی پارسیل نیاز دارید؟

اگر برخی از دندان‌ها را به دلایل زیر از دست داده‌اید، استفاده از دندان مصنوعی پارسیل اغلب ضروری است:

  • پوسیدگی شدید دندان
  • بیماری پریودنتال (بیماری پیشرفته لثه)
  • آسیب به صورت یا فک
  • کشیدن دندان
  • مراقبت ضعیف از دندان و پیری طبیعی

پروتزهای پارسیل معمولاً متحرک هستند. پروتزهای پارسیل متحرک شامل دندان های مصنوعی، پایه ای به رنگ لثه و گیره های فلزی یا پلاستیکی است.

این پروتزها همچنین می توانند در دهان ثابت شوند، به این معنی که دائمی هستند. پروتزهای پارسیل ثابت به عنوان بریج های دندانی نیز شناخته می شوند.

انواع پروتز پارسیل

پروتزهای پارسیل به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارند.

نوع پروتز مورد نیاز شما به وضعیت سلامت دهان، تعداد دندان های از دست رفته و بودجه شما بستگی دارد:

پروتزهای پارسیل متحرک

پروتزهای پارسیل متحرک، پروتزهای متحرک دندان هستند. اگر هنوز تعدادی دندان طبیعی در دهان خود دارید، دندانپزشک شما احتمالاً پروتزهای پارسیل متحرک را توصیه می کند.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.