افزایش طول تاج دندان روشی است که برخی از دندانپزشکان برای بیماران خود انتخاب می کنند، اگرچه بسیاری از آنها بیماران را به جای این فرآیند به پریودنتیست ارجاع می دهند. افزایش طول تاج شامل برداشتن بافت لثه و استخوان اطراف حفره دندان برای نمایان شدن بیشتر دندان است. هنگامی که ساختار دندان و استخوان کافی در دسترس باشد، افزایش طول تاج می‌تواند روشی موثر برای نمایاندن میزان کافی از دندان سالم برای ترمیم پروتز باشد.

با این حال، چالش هایی با این روش وجود دارد. اغلب تغییراتی در ارتفاع دندان پس از برداشتن بافت و استخوان وجود دارد و این تغییرات می تواند بر موفقیت این روش تأثیر بگذارد. اگر دندان به اندازه کافی در معرض دید قرار نگیرد، می تواند منجر به اتصال ناموفق تاج یا درد شود.

علاوه بر این، برداشتن استخوان برای روش افزایش طول تاج می‌تواند به تکیه‌گاه استخوانی دندان‌های مجاور آسیب برساند و در صورت شکست روکش، برداشتن استخوان ممکن است از استفاده از ایمپلنت دندان در آینده جلوگیری کند.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.