شاید اخیراً به دندانپزشک مراجعه نکرده اید و از آخرین معاینه خود متوجه پوسیدگی شده اید یا بخشی از دندان شما به طور قابل توجهی آسیب دیده است. اگر پوسیدگی قبلا ایجاد شده و باعث آسیب به دندان شده است، ممکن است پر کردن کافی نباشد. قدم بعدی برای پوشاندن آسیب و بازگرداندن دندان به حالت طبیعی خود، انلی یا اینلی است. آنلی ها و اینلی ها فاصله بین یک پرکردگی کوچک و نیاز به پوشاندن کامل دندان با روکش را پر می کنند و قبل از تبدیل شدن به چیزی جدی تر، پوسیدگی را متوقف می کنند.

هنر حفظ دندان های طبیعی

وقتی صحبت از دندانپزشکی به میان می‌آید، دندانپزشک ها سخت تلاش می‌کنند تا دندان‌های شما را تا جایی که ممکن است سالم نگه دارند. هرچه بتوانید دندان های طبیعی خود را بیشتر نگه دارید، برای سلامت کلی دهان و دندان شما بهتر است. اینلی و آنلی روشی برای حفظ دندان هایی است که مورد حمله پوسیدگی قرار گرفته اند. در حالی که روکش‌ها گزینه‌ای برای دندان‌های آسیب‌دیده هستند، اما اغلب برای این کار، دندانپزشک شما باید کمی از دندان موجود شما را سوهان بکشد یا کمی از دندان‌های موجود شما را بردارد، تا مواد به خوبی روی دندان قرار گیرد و در راستای دندان‌های موجود شما بماند. آنلی ها و اینلی ها به گونه ای روی دندان شما قرار می گیرند که تمام یا بیشتر ساختار فعلی دندان شما را حفظ کند.

حفره های بزرگتر به بهترین وجه با اینلی و آنلی درمان می شوند، زیرا پرکردن به سادگی آسیب را مدیریت نمی کند. اینلی ها بسیار شبیه به پرکننده ها هستند، زیرا شکاف را از بین می برند. اینلی در داخل دندان شما قرار می گیرد، در حالی که یک انلی در قسمت بیرونی دندان نصب می شود و معمولاً برای ایجاد هر ناحیه آسیب دیده دندان یا اگر دندان شما شکسته است استفاده می شود. اغلب این دندان‌های عقب هستند که به این نوع توجه نیاز دارند، زیرا سطوح دندان‌های جویدنی به ویژه در برابر حفره‌های در حال رشد آسیب‌پذیر هستند.

مانند پر کردن، اینلی و آنلی معمولاً از لمینت یا رزین کامپوزیت ساخته می‌شوند تا به طور طبیعی با بقیه دندان‌های شما ترکیب شوند و استحکام و تقویت پایداری برای دندان آسیب دیده شما فراهم کنند. امکان تهیه اینلی و آنلی طلا و آمالگام وجود دارد.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.