این روکش ها بدون استفاده از فلز در زیرسازی و با پردازش زیرکونیوم که یک آلیاژ سفید رنگ است ساخته می شوند. روکش‌های زیرکونیوم زیباترین روکش‌ها و نزدیک‌ترین روکش‌ها به دندان‌های طبیعی هستند. بنابراین، آنها در دندانپزشکی زیبایی بیشتر ترجیح داده می شوند.

به دلیل شفافیت بالایشا عالی به نظر می رسند. تغییر رنگی که در روکش های زیرسازی فلزی دیده می شود در این نوع روکش ها دیده نمی شود. روکش زیرکونیوم می تواند با خیال راحت برای افراد دارای آلرژیک نیز استفاده شوند زیرا با بدن انسان سازگار هستند.

مزایای روکش های زیرکونیومی چیست؟

از آنجایی که زیرکونیوم به رنگ سفید است، انعکاس فلز سیاه مانند روکش های چینی با زیرساخت فلزی سنتی دیده نمی شود.

زیرکونیوم شفاف است و از این خاصیت به ویژه در دندان های قدامی برای دستیابی به ظاهر زیبایی ایده آل لبخند استفاده می شود.

همچنین به دلیل مقاومت بالای آن در برابر فشار جویدن، می توان آن را با خیال راحت روی دندان های خلفی نیز استفاده کرد.

این ماده آلرژی ایجاد نمی کند زیرا یک ماده زیست سازگار است. افرادی که به فلز حساسیت دارند در صورت تمایل به روکش کردن دندان‌های خود باید روکش زیرکونیوم داشته باشند. در صورت استفاده از ونیرهای چینی با زیرساخت فلزی در چنین افرادی، بسیاری از دندان ها یا لثه ها از جمله التهاب لثه، تحلیل لثه، خونریزی، تورم یا قرمزی ایجاد می شود.

روکش های زیرکونیومی خاصیت انعکاس گرم بسیار خوبی دارند و به همین دلیل از گرما یا سرما تأثیر نمی پذیرند و حساسیت ایجاد نمی کنند.

دستیابی به رنگ مورد نیاز در دندانی با رنگ بسیار تیره امکان پذیر است. روی هر دندانی با هر رنگی قابل استفاده است. رنگ روکش زیرکونیومی حتی پس از گذشت سالیان طولانی تغییر نخواهد کرد.

دندان های با روکش زیرکونیومی به دلیل ساختار زیبایی که دارند نمی توانند از دندان های طبیعی متمایز شوند.

ظاهر مات روکش های چینی با پایه های فلزی در نور روز و فلاش عکس در روکش های زیرکونیومی دیده نخواهد شد.

وزن آنها در مقایسه با روکش های دارای پایه های فلزی سبک تر است.

روکش های زیرکونیومی طعم فلزی در دهان ایجاد نمی کنند.

معایب روکش های زیرکونیومی چیست؟

هزینه روکش های زیرکونیومی نسبت به سایر روکش ها بیشتر است. با وجود این، نباید نادیده گرفت که آنها ظاهر زیبایی بیشتری دارند و می توانند سال های طولانی بدون آسیب به شما خدمت کنند زیرا دوام دارند.

طول عمر روکش های زیرکونیوم چقدر است؟

اگر به طور منظم توسط دندانپزشک خود آنها را کنترل کنید و مراقبت های دهان و دندان خود را نادیده نگیرید، می توانید برای سال های طولانی از آنها استفاده کنید. هیچ دوره خاصی را نمی توان پیش بینی کرد.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.