افرادی که چندین یا همه دندان هایشان از دست رفته است، مشکل لغزش دندان مصنوعی در حین صحبت کردن یا لق شدن هنگام خندیدن را درک می کنند. اوردنچر یک پروتز دندان است که مشکلات مربوط به پروتزهای سنتی را از بین می برد.

افرادی که چندین یا همه دندان هایشان از دست رفته است، مشکل لغزش دندان مصنوعی در حین صحبت کردن یا لق شدن هنگام خندیدن را درک می کنند. اوردنچر یک پروتز دندان است که مشکلات مربوط به پروتزهای سنتی را از بین می برد.

اوردنچر یک پروتز دندان مصنوعی است که توسط ایمپلنت ها پشتیبانی می شود، بنابراین آنها ثابت و در جای خود باقی می مانند. اوردنچر یک لبخند طبیعی ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به راحتی غذا بخورید، بخندید و لبخند بزنید بدون اینکه نگران حرکت دندان مصنوعی باشید.

اوردنچر در نهایت می تواند کیفیت زندگی فرد را با عمل کردن به عنوان دندان طبیعی بهبود بخشد.

5 نوع اوردنچر

ایمپلنت های اوردنچر بسته به نیاز و بودجه شما می توانند در جای خود ثابت یا قابل جابجایی باشند. هر دو نوع به طور قابل توجهی راحت‌تر و زیباتر از پروتزهای معمولی هستند و با جلوگیری از تحلیل استخوان بیشتر و تامین نیازهای تغذیه‌ای، به بهبود سلامت دهان و دندان فرد کمک می‌کنند.

اوردنچرهای تحت پشتیبانی ایمپلنت

پروتزهای متکی به ایمپلنت نوعی اوردنچر هستند که از چهار یا شش ایمپلنت در استخوان فک پایین و فک بالا استفاده می کنند. آنها به حفظ استخوان موجود برای جلوگیری از زوال بیشتر کمک می کنند. این به بهبود ثبات استخوان کمک می کند و ظاهری جوان تر ارائه می دهد.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.