کشیدن دندان عقل یک روش جراحی برای برداشتن یک یا چند دندان عقل است، چهار دندان بزرگسال دائمی که در گوشه های پشتی دهان شما در بالا و پایین قرار دارند.

اگر دندان عقل فضایی برای رشد نداشته باشد (دندان عقل نهفته) که منجر به درد، عفونت یا سایر مشکلات دندانی شود، احتمالاً باید آن را بکشید. کشیدن دندان عقل ممکن است توسط دندانپزشک یا جراح دهان انجام شود.

برای جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده، برخی از دندانپزشکان و جراحان دهان، کشیدن دندان عقل را توصیه می کنند، حتی اگر دندان های نهفته در حال حاضر مشکلی ایجاد نکرده باشند.

دندان های عقل یا آسیاب سوم آخرین دندان های دائمی هستند که در دهان ظاهر می شوند. این دندان ها معمولا بین 17 تا 25 سالگی ظاهر می شوند. برخی از افراد هرگز دندان عقل در نمی آورند. برای دیگران، دندان عقل به طور طبیعی رویش می‌کند – درست مانند دندان‌های آسیاب دیگرشان – و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

بسیاری از افراد دچار دندان عقل نهفته می شوند – دندان هایی که فضای کافی برای رویش در دهان یا رشد طبیعی ندارند. دندان عقل نهفته ممکن است به طور جزئی بیرون بیاید یا اصلاً بیرون نیاید.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.