بسیاری از مواد و گزینه های درمانی مختلف در دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی وجود دارد. محصولات جدیدتر مختلف، مانند سرامیک های فشرده، عملکرد پیشرفته ای را ارائه می دهند. با این حال، در ابعاد نازک‌تر، فاقد زیبایی مواد سنتی مانند لمینت فلدسپاتیک هستند. همانطور که در سال های اخیر تقاضای بیماران برای زیبایی افزایش یافته است، نیاز به مواد ترمیمی که دقیقاً شبیه دندان طبیعی بیمار باشد نیز افزایش یافته است. لمینت فلدسپاتیک که در ابتدا برای ساخت پروتزهای دندان استفاده می شد، به عنوان ماده زیبایی برتر برای ترمیم لمینت های سفارشی ظاهر شد. در سال‌های اخیر، استفاده از لمینت فلدسپاتیک بر اساس ارزش‌های زیبایی‌شناختی و الزامات آماده‌سازی کم بیشتر شده است. با به حداقل رساندن آماده سازی، مینای دندان کمتر از بین می رود و روش ها کمتر تهاجمی هستند، که دقیقا همان چیزی است که بیماران می خواهند.

ویژگی لمینت های فلدسپاتیک

روکش‌های فلدسپاتیک با لایه‌بندی پودر و مواد مایع مبتنی بر شیشه (یعنی دی اکسید سیلیکون) ایجاد می‌شوند. دی‌اکسید سیلیکون که به آن سیلیس یا کوارتز نیز گفته می‌شود، حاوی مقادیر مختلفی از آلومینا است. حاوی مقادیر مختلفی از پتاسیم و سدیم است که به آنها سرامیک های دندانی فلدسپات می گویند.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.