با مراقبت مناسب، حتی دندان‌هایی که عصب کشی شده اند، می‌توانند تا آخر عمر باقی بمانند. اما گاهی اوقات، دندانی که درمان شده است به درستی بهبود نمی یابد و ماه ها یا حتی سال ها پس از درمان ممکن است دردناک یا خراب شود. اگر دندان شما ترمیم نشد یا مشکلات جدیدی ایجاد شد، شانس دوم دارید. یک روش اضافی ممکن است بتواند به بهبود و نجات دندان شما کمک کند. اگر در دندانی که قبلاً درمان شده است، درد یا ناراحتی دارید، با یک متخصص در مورد عصب کشی مجدد صحبت کنید.

تنها راه جایگزین دیگر کشیدن دندان است. سپس دندان کشیده شده باید با ایمپلنت، بریج یا پروتز جزئی متحرک جایگزین شود تا عملکرد جویدن بازگردد و از جابجایی دندان های مجاور جلوگیری شود. از آنجایی که این گزینه‌ها به جراحی یا اقدامات دندانپزشکی گسترده روی دندان‌های سالم مجاور نیاز دارند، می‌توانند بسیار پرهزینه‌تر و زمان‌برتر از عصب کشی مجدد و ترمیم دندان طبیعی باشند.

مهم نیست که تعویض دندان چقدر موثر باشد، هیچ چیز به خوبی دندان طبیعی خود شما نیست. شما قبلاً برای حفظ دندان خود سرمایه گذاری کرده اید. بازده انتخاب عصب کشی مجدد می تواند یک دندان طبیعی سالم و کارآمد برای سالیان دراز باشد.

همین حالا به
صورت آنلاین وقت رزرو کنید

ما در کلنیک تخصصی دندان پزشکی نوید برای وقت شما و خود ارزش زیادی قائلیم، برای همین شما میتوانید به راحتی با پر کردن فرم مقابل اطلاعات خود را در اختیار ما بگذارید و در سریع ترین زمان به بخش مربوطه ارجا داده شوید.

>> عزیزانی که از طریق سایت ثبت درخواست کنند 10درصد تخفیف روی خدمات دریافت میکنند.

رزرو وقت قبلی
چه خدماتی میخواهید؟
برای هماهنگی وقت شماره تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید

تایتل توضیحات ویدیو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.